me :)
Saturday, July 9, 2011, Saturday, July 09, 2011 ϟ 0 Babbling


*big waves* heyyou , yes! yes ! yes you ! the humans that sit infront of monitor ..

let me introduce myself . my name is syafiqah othman 'pretty cool yeah ?' . imma 15 . pmr victim . boooorrrringg -,-'' . saya PENGAWAS PUSAT SUMBER yg org slalu kata loike this , ' ehh , awak pengawas pusat sumber eak ? knp tak penah nmpak muka ?"  . dah biasa dah tu . -,-''

it's enough to you to know my name  .

facebook : Syafiqah Othman
tumblr : hanadaweird.tumblr.com/
twitter : @awesomas
instagram : yukodelutfi

addition ; bila masuk belog sy yg superb nieyh , please senyum . small things rite ? sy tak surok awk tekan churp-churp sy or what . i'm just wanna you smile to me . widely , sincerely smile .

one more thing , IMMA PROUD TO BE ZEALOUS . yknow ? the FANTASTIC + BOMBASTIC + FEBELES + GORJESS + GLAMOROUS + OHSEMM + MANTAPSOSEJ one . kbye .



                                                   I TREAT YOU LIKE YOU TREAT ME . 

Labels:

new past


Template by HafizZulkafly .